Tempahan

TEMPAHAN

SILA HUBUNGI KAMI MELALUI CARA BERIKUT :

NO TELEFON BIMBIT :

(Man)017-3408370

ALAMAT EMAIL : mok.n.sons@gmail.com

ATAUPUN ISI BORANG PERTANYAAN DIBAWAH.

-TERIMA KASIH-

Borang pertanyaan..

Nama :
Nombor telefon :
Alamat Email :
Pertanyaan ubahsuai :

This contact form was created by Freedback.

Wednesday, July 13, 2011

Fuiyoooo...lamanya tak jenguk blog...

Salam...

Dah lama tak jenguk blog sendiri..apatah lagi orang lain nak jenguk..ehehhehe..Maklumlah keje sendiri memang sibuk dan memang kene sentiasa sibuk menyibuk.Lama tak blogwalking ni..Apa2 pun,jom layan gambar untuk projek di Putra Heights.Gambar untuk final akan diupdate kemudian..Nanti aku buat la sebelum dan selepas..senang skit nak tengok..Itu pun ikut mana2 gambar yang sempat diambil.Kadang2 leka buat keje memang tak teringat nak ambil gambar.













2 comments:

  1. wah.. dah nak dekat siap umah ne.. perfect... :)

    ReplyDelete
  2. bila la agaknya rumah tu nak siap ek.. :)

    ReplyDelete