Tempahan

TEMPAHAN

SILA HUBUNGI KAMI MELALUI CARA BERIKUT :

NO TELEFON BIMBIT :

(Man)017-3408370

ALAMAT EMAIL : mok.n.sons@gmail.com

ATAUPUN ISI BORANG PERTANYAAN DIBAWAH.

-TERIMA KASIH-

Borang pertanyaan..

Nama :
Nombor telefon :
Alamat Email :
Pertanyaan ubahsuai :

This contact form was created by Freedback.

Sunday, May 29, 2011

Sibuk disini..:D

Salam,

Kebelakangan ni memang agak sibuk.Dapat tengok blog pun kejap2 jer..Terima kasih sebab sudi singgah menyinggah..Kalau kelapangan aku pasti terjah blog korang pulak..Sempena tengah berehat makan tengahari ni,saje nak hidangkan gambar2 yang membuatkan aku bz..Sekarang ni aktiviti mengecat sedang giat dijalankan,wiring,pembersihan,membaiki kerosakan2 kecil.Semuanya hampir siap,lepas tu aktiviti pecah memecah pulak..Jangan kecewa sebab aku yang hensem ni tak terdapat dalam mana2 gambar..ahhahahah :D

































9 comments:

  1. wah, projek masuk...Alhamdulillah tu..;)

    ReplyDelete
  2. mengamuk2...

    mencari si kacak di setiap gambar..tp x jumpa..


    arghh~~!!

    ReplyDelete
  3. wah mok..sangat hebatlah..suka sangat tengok ni haa :)

    ReplyDelete
  4. cmni bleh bleh minta tolng cat umh sya jgak ni..huhuhu

    ReplyDelete
  5. Projek: ImranIrsyad
    ehheh Alhamdulillah..rezeki2..

    missSenget
    hehehhe sabo2...tu arr kacak sangat malu nak tunjuk muka..hahaahha

    Mrs.Yie
    hehehe..tak la hebat mana..biase2 jerk..maklumlah,dah punca pencarian..

    Milo Ais
    Boleh jerk..eheheh dah nak raya ni.. :D

    ReplyDelete
  6. masyukk... hehe.. rezeki... bagus2.. semoga bertambah maju sobat....

    ReplyDelete
  7. alhamdulillah,ade projek lagi..masukk tuuuuuuu...syukur..

    ReplyDelete
  8. Encik Mamat&currentlife2u
    heheh Alhamdulillah..time kasih.

    Taufiq Arifin a.k.a. Topimagine
    heheh anak tuan umah ni kot nak kaler biru.. :D

    ReplyDelete