Tempahan

TEMPAHAN

SILA HUBUNGI KAMI MELALUI CARA BERIKUT :

NO TELEFON BIMBIT :

(Man)017-3408370

ALAMAT EMAIL : mok.n.sons@gmail.com

ATAUPUN ISI BORANG PERTANYAAN DIBAWAH.

-TERIMA KASIH-

Borang pertanyaan..

Nama :
Nombor telefon :
Alamat Email :
Pertanyaan ubahsuai :

This contact form was created by Freedback.

Tuesday, May 17, 2011

Kerja oh kerja...

Salam,

Kerja-kerja kenduri dah selesai minggu lepas..Sibuk sampai tak dapat online..kalau ada pun kejap2 jer dapat layan..Lega semuanya berjalan dengan lancar..Cerita terbaru mengenai Mok.n.Sons...Sekarang kami sedang menjalankan kerja-kerja ubahsuai di 2 lokasi.Bukit beruntung dan Putra Heights.Di Bukit Beruntung,kerja-kerja ubahsuai sedang giat dijalankan dan sedang diuruskan oleh adik aku.Oleh kerana kekurangan kaki tangan,kami telah menggunakan khidmat pekerja dari luar negara...eheheh....Aku pulak sedang menguruskan kerja-kerja ubahsuai di Putra Heights.Hari ni baru nak mula setelah kunci rumah diambil semalam.Ok la,nak sambung pilih cat.Aku akan update gambar-gambar yang berkenaan..Eh lupa pulak..Hari ni besday dak kecik ni..dah sambut awal masa kenduri minggu lepas.."Selamat Harijadi Ayra Alesha"..Semoga anak papa panjang umur&dimurahkan rezeki.



 

7 comments:

  1. uiii....masyokkkk....... Alhamdulillah....ade je rezeki Mok&SOns ye.....ghezeki...

    ReplyDelete
  2. ehheh..Alhamdulillah...moga rezeki datang je la yer.. :D

    ReplyDelete
  3. Selamat Hari Jadi Ayra Alesha...semoga sihat dan ceria selalu...jd anak yg solehah dan juga berjaya...

    ReplyDelete
  4. Time kasih kak,papa dia tolong jawabkan.. :D

    ReplyDelete
  5. moga anak papa membesar dengan gemilang..

    yey~!!

    ReplyDelete
  6. happy besday ayra Alesya... bnyak xdapat hadiah.. hahaha

    ReplyDelete
  7. miss senget : tu arr..semoga membesar sebagai johan..gemilang ,cemerlang&terbilang..:)
    taufik a.k.a topimagine : ayra alesha tunggu hadiah la dari mu..kekekkeke

    ReplyDelete