Tempahan

TEMPAHAN

SILA HUBUNGI KAMI MELALUI CARA BERIKUT :

NO TELEFON BIMBIT :

(Man)017-3408370

ALAMAT EMAIL : mok.n.sons@gmail.com

ATAUPUN ISI BORANG PERTANYAAN DIBAWAH.

-TERIMA KASIH-

Borang pertanyaan..

Nama :
Nombor telefon :
Alamat Email :
Pertanyaan ubahsuai :

This contact form was created by Freedback.

Thursday, April 14, 2011

Special Gift untuk follower ke 100!!

Salam...

Sebenarnya tak ada update untuk projek terbaru.Sekarang tengah santai sikit sambil2 menunggu untuk projek terbaru yang masih lagi dalam perbincangan.Sedar tak sedar dah 3 bulan rasanya aku ber-blogging ni.Masih baru lagi.Terima kasih la pada kawan2 semua yang sudi datang menjenguk ke blog yang tak seberapa ni.Diharap kawan-kawan akan sentiasa memberi sokongan padu pada blog ini.Dalam kesibukan kerja seharian,aku juga berharap dapat jugak lah singgah menyinggah ke blog kawan2 untuk baca update2 terkini yang mempunyai pelbagai infomasi,gossip,berita dalam negara&luar negara dan macam2 lagilah...Pada kawan2 yang sudi mem-pollow blog aku pun,aku ucapkan jutaan terima kasih lah...Boleh ajak kawan2 pollow lagi yer..ehehhe..Oleh kerana follower blog aku sudah pun menjejak ke angka 100,aku dengan ini ingin memberi special gift kepada follower yang ke 100 (HadillahHadzir)..heheh..gift eksyen je nih..Tapi nanti semua follower ble pakat share2 ek kek coklat tuh..hehhehehehh....Ok lah..lagi lama lagi melalut lak nanti...Sentiasa lah menjenguk ke sini ya,sambil komen2 apa yang patut...hehehhe..:)


3 comments:

  1. huhu tlambat pulak

    Salam Ziarah
    mey join "moment to be remember Giveaway" mima||
    http://rosmimarazak.blogspot.com/2011/04/hye-semua-okay-kali-nie-mima-pulak-nak.html

    ReplyDelete
  2. :) ... terima kasih..InsyaAllah,berkunjung ke situ nanti..

    ReplyDelete