Tempahan

TEMPAHAN

SILA HUBUNGI KAMI MELALUI CARA BERIKUT :

NO TELEFON BIMBIT :

(Man)017-3408370

ALAMAT EMAIL : mok.n.sons@gmail.com

ATAUPUN ISI BORANG PERTANYAAN DIBAWAH.

-TERIMA KASIH-

Borang pertanyaan..

Nama :
Nombor telefon :
Alamat Email :
Pertanyaan ubahsuai :

This contact form was created by Freedback.

Sunday, April 3, 2011

Siapa yang memerlukan khidmat pengubahsuaian rumah??

Salam dan selamat pagi,

Harini ada masa sikit untuk bercerita.Kerja-kerja di Putrajaya makin hampir dengan kemuncaknya...Dalam sedikit masa nanti aku akan upload gambar-gambar sebagai tanda yang kami sudah melunaskan segala kerja-kerja kami..Pada setiap tempat dan rumah yang aku pergi,pelbagai cara,pelbagai permintaan,pelbagai warna yang mereka inginkan.Maklumlah,rumahku syurgaku...siapa yang tak bermimpi untuk memiliki rumah yang cantik.Korang pon sama kan??kan??Oleh sebab tu,kepada sesiapa yang memerlukan khidmat kami ni,sudi2 lah mengubungi hp aku.Kalau idak pon,email je la kat aku.InsyaAllah harga berpatutan dan kualiti kerja sehabis baik.Sebelum ni aku adalah menerima luahan perasaan dari seseorang mengenai kontraktor bumiputera ni atau lebih mesra kontraktor melayu..Kerja tak kemas,lambat,duit nak cepat dan sebagainya.Tapi bagi aku tak semua kontraktor melayu begitu.Semuanya terpulang pada seseorang individu atau pun terpulang kepada cara kerja masing-masing.Bagi aku,kualiti kerja dan kepuasan pelanggan amatlah penting.Kalau kualiti kerja tak bagus,macam mana lah nak meneruskan bisnes,nama pun busuk nanti.Tak pasal2 jer la kan...Apa pulak pendapat korang?Kalau korang ada pengalaman sebegini,boleh la share2 sebagai panduan untuk kita semua..Lebih-lebih lagi untuk aku ni.. :D

2 comments:

  1. Tapi memang betul jugak.. Duit nak cepat, kerja tak kemas.. Tu ciri-ciri kontraktor baru la tu.

    Kerja tak kemas sebab tak kasi latihan dulu pada pekerja. Nak kasi latihan, modal syarikat kecik.

    Tengok macam kat tempat saya kat Terengganu, kerajaan tempatan nak bantu, dgn kasi projek pada kontraktor kecik. Tapi, kontraktor buat sambiil lewa. Sekarang, tandas awam siap, tapi tak cantik. Tak kemas. Kapur dia pun tak cuci balik. Sapa tak marah.

    Tapi kotraktor ya besar biasa cermat buat kerja. ct : AZRB.. Org tganuD

    ReplyDelete
  2. Tu la silapnya pulak..kontraktor2 kecik ni(termasuk la aku golongan kontraktor kecil).sayang tak gunakan peluang yang ada tu dengan baik..Sepatutnya peluang yang ada digunakan sebaik mungkin untuk membuktikan bahawa kita kontraktor melayu ni mampu buat kerja lebih bagus dari kaum/bangsa yang lain.Sebab2 begini la imej kontraktor2 kecil seperti kami ni tercalar..Terima kasih diatas komen naisophon,moga boleh jadi panduan buat aku supaya sentiasa komited pada kerja2 yang diberikan..:)

    ReplyDelete