Tempahan

TEMPAHAN

SILA HUBUNGI KAMI MELALUI CARA BERIKUT :

NO TELEFON BIMBIT :

(Man)017-3408370

ALAMAT EMAIL : mok.n.sons@gmail.com

ATAUPUN ISI BORANG PERTANYAAN DIBAWAH.

-TERIMA KASIH-

Borang pertanyaan..

Nama :
Nombor telefon :
Alamat Email :
Pertanyaan ubahsuai :

This contact form was created by Freedback.

Tuesday, April 26, 2011

CONTEST: JOM SKODENG BLOGGER LAIN!!!!

Adapun ceritanya bermula dari blog  

http://red-kamikaze.blogspot.com/

Kemudian......cik Cik adik Munitiara telah menge-Tag blog Mok&sons...

Tersebutlah kisah para-para blogger yang sentiasa rajin untuk bertegur sape,singgah menyinggah,mengomen,berjalan-jalan,menumpang lunch,blogwalking&sebagainya..marilah sama2 kite memeriahkan lagi suasana berkongsi kecerian bersama-sama para2 blogger yang sentiasa di skodeng oleh rakan-rakan kita..Disamping menambah kenalan boleh le kita berkongsi cerita suka dan duka,dari jauh dan dekat..Contest ni akan berakhir malam ni yer..Cer taip 5 blog yang korang slalu skodeng..

Dengan sukacitanya..aku persembahkan ..jeng..jeng..jeng...5 blog yang secara auto nyer aku akan terjah..


Sebenarnya banyak lagi port2 blogger (jangan kecik ati yer) yang memang selalu aku terjah..Yang 5 tu la diantaranya..sekian..nak sambung panjant bumbung jap..:D

5 comments:

  1. hehee..tak pe tak pe..tak kecik hati pun....semoga terus berjaya..

    ReplyDelete
  2. gud luck...
    terjah belog nih..



    jom singgah n follow belog fyna..
    http://inibelogfyna.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. mari kita terjah.!! hehe.. jgn lupa terjah sy sama :P

    ReplyDelete
  4. yeah.. terjah terjah.. ^^

    ReplyDelete
  5. :D..pasti ku terjah..hahah..tunggu..

    ReplyDelete