Tempahan

TEMPAHAN

SILA HUBUNGI KAMI MELALUI CARA BERIKUT :

NO TELEFON BIMBIT :

(Man)017-3408370

ALAMAT EMAIL : mok.n.sons@gmail.com

ATAUPUN ISI BORANG PERTANYAAN DIBAWAH.

-TERIMA KASIH-

Borang pertanyaan..

Nama :
Nombor telefon :
Alamat Email :
Pertanyaan ubahsuai :

This contact form was created by Freedback.

Wednesday, March 30, 2011

Ngantuknya...






Ngantuknya mata..penat bekerja masih terasa..singgah sekejap nak update berita..hehhehe...korang layankan jer la gambar2 aku ni yer...Ini ler umah yang aku tengah dok buat skang ni.Kete savvy yang biru dan comel tu kete aku.Kalo korang jumpa kat mana2 hon2..pin2 la yer..



Ni pemandangan dari luar yer kengkawan.Kawasan masih lagi tak terurus dan nampak semak.Kelihatan adik2 aku sedang membuat kerja larr...













Jom tengok kat dalam lak..Kerja2 mengecat sedang dijalankan.Yang kebocoran tu belum diganti.Sudah selesai kerja nanti,aku upload gambar lagi setelah semua kesan2 degil dihapuskan,yang bocor2 dibaiki semula.Tunggu ler yer..







Sekian sudah...nanti aku tepek lagi..adios..selamat malam yer..





4 comments:

  1. MENARIKNYA FINISHING NI....MUNI FOLLO..FOLLO MUNI JUGA...

    ReplyDelete
  2. wuerkkk3...comel ke kete savvy tuh..comel anggun bgaya lagi umah tu hehehe
    keep in touch
    -she-

    ReplyDelete
  3. tq..nanti eden pollow yer..kete tu memang comel..tambah lagi tuan nya..hik..hik..hik...

    ReplyDelete
  4. opah setuju kete savvy tu comey..
    ehehehe :P

    ReplyDelete