Tempahan

TEMPAHAN

SILA HUBUNGI KAMI MELALUI CARA BERIKUT :

NO TELEFON BIMBIT :

(Man)017-3408370

ALAMAT EMAIL : mok.n.sons@gmail.com

ATAUPUN ISI BORANG PERTANYAAN DIBAWAH.

-TERIMA KASIH-

Borang pertanyaan..

Nama :
Nombor telefon :
Alamat Email :
Pertanyaan ubahsuai :

This contact form was created by Freedback.

Tuesday, March 29, 2011

La..laa..laa..laa...

Bunyi tajuk cam riang jer..Sesiapa yang tengah berduka tu jom kita nyanyi sesama.. :D Fuh..fuh...berhabuk skit dah blog ni..arini banyak berjogging ke blog2 rakan sekalian.Kerja di Putrajaya masih lagi dalam usaha menyiapkan.Disamping tu,aku juga sibuk untuk melayan setiap pertanyaan mengenai kos2 ubahsuai seperti yang dikehendaki oleh pelanggan.Kadang2 memang la tak menang tangan dibuatnya..Nasib baik ada pembantu peribadi yang menguruskan?cer teka..cer teka.. :D siapa lagi kalau bukan isteri tercinta..Harap2 semua tugasan aku berjalan lancar.Semoga kerja2 korang juga berjalan lancar yer..Terima kasih pada sesiapa sahaja yang sudi menjenguk ke blog aku ni.Kalau ada sebarang pertanyaan dan komen,amat2lah aku alu2kan..Boleh la kita berkongsi cerita dan pengalaman sama ada kita dalam bidang yang sama atau pun tidak..kalo boring2 tu boleh la korang vote kat poll sbelah ni yer..Ok la,aku nak sambung keje..korang?

No comments:

Post a Comment