Tempahan

TEMPAHAN

SILA HUBUNGI KAMI MELALUI CARA BERIKUT :

NO TELEFON BIMBIT :

(Man)017-3408370

ALAMAT EMAIL : mok.n.sons@gmail.com

ATAUPUN ISI BORANG PERTANYAAN DIBAWAH.

-TERIMA KASIH-

Borang pertanyaan..

Nama :
Nombor telefon :
Alamat Email :
Pertanyaan ubahsuai :

This contact form was created by Freedback.

Tuesday, February 8, 2011

Wahhh..lama tak jenguk blog yang kosong ni!!

Sekian lama sudahnya aku tak update apa2 pun kat blog.Di tahun baru ni rasanya aku berhajat nak update blog ni untuk semua kegiatan2 pengkontraktoran aku nih..heheh ade ke perkataan ni..pepandai aku jer..

Untuk mukadimahnya,biarlah aku citer skit tentang kerjaya aku yang agak sepenuh masa skang ni.Kerjaya aku ni bermula sejak belasan tahun lagi.Ketika tu ayah aku lah penaung untuk perniagaan ni,disitulah timbulnya nama Mok&Sons..Mok ni kire nama manja ayah aku larr...Skang ni tak lagi,usia pun dah meningkat,jadi tuan penasihat je.Memandangkan kemahiran ni dah sebati dengan diri aku,jadi kami adik beradik meneruskan perniagaan ni walaupun kekadang tu payah bebenor nak dapat job..

2011 ni la menjadi matlamat dan semangat baru untuk terus memperjuangkan apa yang kami ada ni disamping mencari rezeki dan sesuap nasi...Perniagaan kami pun sebenarnya lebih kepada projek secara kecil-kecilan.Walaupun kami adik beradik dah lama menjelankan perniagaan ni,kami rasa kami masih belum cukup kuat lagi untuk menjalankan projek yang besau2.InsyaAllah,jika ada rezeki ,mungkin kami akan mengagahkan diri masing2 untuk lebih maju kehadapan dalam bidang kontraktor ni..Mungkin takat ni je dulu aku berkongsi serba sedikit mengenai bidang kerja aku ni.Aku cuba untuk update apa yang terbaru mengenai perniagaan aku ni disamping memperkenalkan nama Mok&Sons ni agar lebih dikenali kelak..(cewah..senyum sambil cakap dalam hati,boleh ke?InsyaAllah boleh..).Kita bersambung lagi dirancangan yang lain pada waktu yang tak sama...

No comments:

Post a Comment